جلسه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ هیئت رئیسه محترم اتاق اصناف مرکز استان با هیئت مدیره اتحادیه صافکاران و رنگ فروشان در خصوص مشکلات صنف مربوطه و ارائه راهکار برای برطرف نمودن مشکلات هیئت مدیره و اعضای صنفی.

 

 

 

 

 

انتخابات اتحادیه لوازم یدکی اتومبیل شهرستان تبریز در مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ در محل اتاق اصناف مرکز استان برگزار و نتیجه آرا به ترتیب زیر می باشد:

۱- اسماعیل بهجتی پور

۲- محرم کفاشی بیرق

۳- داود جوادی مهر

۴- سیدرضا هاشمی سردرود

۵- محمد خسرو قدیم میاندوآب

۶- محمدحسین مظلوم بشیری

۷- ناصر علی پور

نادر متین (بازرس اتحادیه)

 

جلسه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ هیئت رئیسه محترم اتاق اصناف با مسئولین دانشگاه علمی و کاربردی در خصوص برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت ویژه اصناف.

 

 

 

جلسه ای در مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۰ با حضور ریاست محترم اتاق اصناف حاج آقای علی محمدی و خزانه دار محترم اتاق اصناف حاج آقای رخشاء و هیئت مدیره محترم اتحادیه رستوران و تالار پذیرایی در خصوص مشکلات صنف مذکور برگزار و ریاست محترم اتاق در خصوص رفع مشکلات این صنف قول مساعد دادند که با ادارات مرتبط جلسه برگزار نمایند.

 

 

 

 

جلسه واحد ارتباطات عمومی اتاق اصناف جناب آقای مهندس زارع با بسیج اصناف و اتحادیه خیاطان زنانه و آرایشگران بانوان

 

 

 

دور دوم انتخابات اتحادیه البسه و پوشاک شهرستان تبریز در مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۴ در محل اتاق اصناف مرکز استان برگزار و نتیجه آرا به ترتیب زیر می باشد:

۱- علی کیوانپور

۲- مهدی علی زادگان مخصوص

۳- رضا باقری شهابی

۴- محمدحسین نژاد اصل

۵- محسن جبارزاده دانالوئی

۶- مهدی محمودی نژاد

۷- غلامرضا رحیمی

محمد دادرس (عضو علی البدل)

رحیم حلیمی میلانی (عضو علی البدل)

فرخ یاز (عضو علی البدل)

 

مطابق هماهنگی های انجام یافته توسط ریاست اتاق اصناف مرکز استان آذربایجان شرقی با مدیرکل محترم امور مالیاتی استان آذربایجان شرقی مقرر شده است از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ در چند روز آتی جهت استماع مشکلات و ارائه راهنمایی به مودیان صنفی در محل اتاق اصناف با حضور نمایندگان امور مالیاتی برگزار گردد. مورد مذکور طی نامه ای جهت اطلاع رسانی به اتحادیه ها ابلاغ شده است.

ریاست اتاق اصناف مرکز استان آذربایجان شرقی حاج آقای هاشمی جهت تقدیر و سپاس از خدمات شایسته کادر درمانی بویژه پرستاران پرتلاش در روز ولادت حضرت زینب کبری علیها سلام در معیت نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای آل هاشم و جناب آقای دکتر صومی ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان از تعدادی از بیمارستانهای شهر تبریز بازدید و از بیماران بستری عیادت نمودند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در نشستی با حضور مدیر کل صنایع فلزی سازمان ملی استاندارد ایران و تشکل های صنعتی و صنفی آسانسور و پله برقی ایران از سامانه جامع آسانسور و شناسانامه آسانسور رونمایی شد.

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران به نقل از روابط عمومی اتحادیه کشوری آسانسور این جلسه به منظور تعامل و تبادل نظر بین صنعت آسانسور و سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شده و استاندارد های آسانسور هیدرولیک ، استاندارد پله برقی ،استاندارد ادواری آسانسور ، رویه بازرسی و استاندارد های جدید و در دست تدوین آسانسور و قطعات آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در برخی موارد آیین نامه مربوط تدوین شد .

برگزاری چنین نشستی همواره مورد تقاضای مسولان صنف و صنعت آسانسور بوده و با توجه به حساسیت های موضوع وبا عنایت به اینکه نکات مربوط به استاندارد آسانسور همواره مورد توجه مسولان اداره استاندارد بود ، برگزاری چنین نشستی بسیار مثبت ارزیابی شده و منجر به نتایج خوبی نیز شد.

در این جلسه که روسای سندیکا و اتحادیه و همچنین انجمن تولید کنندگان آسانسور حضور داشتند همچنین در خصوص نحوه پیشگیری و برخورد با ارائه قطعات غیر استاندارد و تقلبی نیز مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

برچسب ها : ,

 

دیدار اعضای محترم ستاد دیه استان با امام جمعه محبوب و نماینده مقام معظم رهبری در استان که در این دیدار ریاست محترم اتاق اصناف حاج آقای هاشمی نیز حضور داشتند.

 

 

معرفی اتاق اصناف

نقش اتاق اصناف به‌عنوان مهم‌ترین تشکیلات اقتصادی استان و شهرستان تبریز حائز اهمیت است و انتخابات اصناف از اهمیت بالایی برخوردار است و هیئت رئیسه جدید لازم است ابتدا با ایجاد تعامل سازنده با اتحادیه های صنفی به دنبال توانمندسازی صنوف و شکوفایی اقتصاد کلانشهر تبریز باشد .

ارتباط با ما

دفتر ریاست اتاق اصناف : ۰۴۱۳۵۲۵۴۳۳۸

پیام کوتاه :

آدرس : تبریز / ششگلان / روبروی بانک ملی

ایمیل : info@tabrizasnaf.ir